Dag8 – All out Stenungsund

Mapenier snodde som sagt Stenungsund medan jag var i Borås så var bara att knata runt de välbekanta zonerna o ta tillbaka dem. Kusin Tendronizer var sällskap. Han sov dock lite för länge så jag tjuvstartade med o ta ett par zoner på egen hand innan vi begav oss ut den lite längre promenaden över Tjörnbroarna. Trevligt o ha någon o tjöta med. Vi diskuterade bl.a. att ta Order of Aquamen i Göteborg. Sedan tog vi en liten fika hos Tendronizer innan jag begav mig ut ensam för att ta de sista tre zonerna också så jag slapp irritera mig på främst två av dem som alltid brukar bli kvar efter ett längre Stenungsundspass och det gick ju det med. Nytt rekord med 6 timmars promenerande och ändå är jag inte speciellt trött nu ikväll. Nästan så jag vill ut o köra Dark Ninja i natt men det vore nog mest dumt att förstöra dygnsrytmen. Antingen har jag promenerat mig till bättre kondis eller så borde jag se till att äta lite fika mitt i någon gång oftare men magen gör sällan sig påmind när man är i full fräs sådär.

Har inte bestämt mig vad jag vill göra i morgon men det finns några idéer.

Några zoner blev tagna i Borås och i Göteborg. Står på: 27.5k poäng,14z, +38 pph. Långt ifrån nöjd.

Leave a Reply

