Dag11 – Leva upp till namnet

I går fick jag mig en riktigt fet blåsa på tån som ömmade en hel del men gav den förmiddagen att lugna sig och tog en kortare runda i Uddevalla igen då en styck “Jungebro” hade varit o bråkat i centrum. Får se när jag känner mig mogen för att ta bostadsområdena igen. Tog i alla fall Uddetopp med alla sina trappor.

Åter igen hade jag en faslig tur med tåget. När rundan var klar skulle det nästan precis gå men det var på håret igen. En snubbe sprang för att hinna med långt framför mig så det var bara o börja springa för mig med vilket gjorde att vi båda kom med. Sedan ringde det alldeles när jag kom till Stenungsund så jag fick skjuts från stationen också. Det gliiider.

Mer diskussion om bilturfande på Turf-forum. Gick även med i “Vi som gåturfar” gruppen http://turf.kng.se/lagturf/index.php?page=teaminfo&team=116  En andraplacering med känning på förstaplatsen kan bli intressant 🙂

Lite tidigt för dagen men i alla fall: 40.6k poäng, 35z, +101 pph

Leave a Reply

