DIP15 – Cleanup

Började dagen med att ta en zon hemma i Stenungsund som gav Take-250 medalj och härdade sedan ut väntetiden på Stenungsundsstation för att åka till Uddevalla och rensa upp. Ja inte alla udda zoner men bostadsområdena i stort. Fick känna på backen till http://turfgame.com/map/Lelångzone fast uppifrån istället. Var roligare. Tågen hem till Stenungsund gick bara vart annan timme denna Söndag och då jag hade långt kvar till 16 tåget passade jag på att ta http://turfgame.com/map/Kopperzone som låg långt ut i hamnområdet. Måste valt fel håll till zonen men utan att ta en rätt stor omväg så var det enda alternativet som fanns att klättra över eller krypa under ett par stora jäkla pipelines ute i skogen och sedan klättra upp för en bergssida tills jag med nöd och näppe var i zonen. Var ju något nytt helt klart men får nog bli ett dåligt betyg på den zonen ändå. Måste man ta en stor omväg för att komma till en zon rätt känns det kissigt. Efteråt hittade jag en buss turligt nog på en söndag mitt i ingenstanset och slapp tortera mina fötter mer denna dag. 3½ timme blev det ändå.

59k poäng, 54z, +136 pph. Några få zoner från regioncrown. Får se om det finns möjlighet till den och greed-75 i morgon.

Leave a Reply

