Dag16 – Förstoringsglas i Göteborg

Har letat efter fickor med liten zonaktivitet i Göteborg och det ät inte så lätt att hitta något väsentligt. Siktade i alla fall in mig på  ett område i dag och började fundera på Greed-75 när jag hade 60 zoner och regionskronan i fickan men innan jag tänkt för mycket på det så började Commando äta upp mina segt promenerade zoner en efter en så var bara o glömma den medaljen i dag. Däremot ville jag inte ge upp helt utan fight så tog tillbaka några zoner när hans blocktid tog slut.

GbgDuckpond

Har två  kämpar i Stockholm i “Vi som gåturfar” gruppen som ligger över mig. Kollade på Stockholms zoner. Tycker de verkar ha mycket bättre pph per timme trots mycket mindre aktivitet om man jämför med hur det är i Göteborg. Kanske är under förändring men Västra Götaland verkar överhuvudtaget suga ifråga om att lyckas komma högt på toplistorna oavsett färdsätt.

Förlorade några zoner i Uddevalla så blir nog dit i morgon och ta tillbaka dem samt diverse strözoner. Där dyker det åtminstone inte upp någon cyklist med en gång, vanligtvis 😛

65k poäng, 54z, +144 pph

2 thoughts on “Dag16 – Förstoringsglas i Göteborg

  1. Om man kan se takes gjorda bara den aktuella perioden så vet jag nog inte hur man gör det men om bubblan har 5000 takes på gåturf är det imponerande såklart 🙂

Leave a Reply

