Dag25 – Out of order / Footloose

Sov ut ordentligt och gjorde mig i ordning med skavsårsplåster o allt för en Stenungsund + kanske Göteborg runda men kom inte så långt för tårna protesterade hej vilt när jag börjat gå mot första zonen. Handlar mest om en lilltå som har de flesta färger i boken. Ville verkligen inte vända tillbaka men göra illa sig på riktigt är inte direkt värt det. Betyder också med all säkerhet att jag får släppa gåturf-rekordet. Kanske kan satsa på det en kommande månad när fötterna har vant sig mer vid att vara turfare. De är ju totala noobs från ett helt liv vid datorn tidigare så får väl cut them some slack antar jag.

Helst vill jag ta åtminstone några zoner senare i dag så att jag kan säga att jag turfat varje dag den här rundan men just nu ser det inte troligt ut. Jag är out of order helt enkelt.

EDIT: jannes tar en hel hög av Uddevalla i dag ser jag och Stenungsund är taget av flopflex sedan tidigare. Ingen bra dag o va out of order men skulle jag släppa tanken om rekordet så var det väl nu det skulle göras.

115k, 37z, +73 pph

Leave a Reply

