Dag27 – Höst

Min höst blev officiell genom att ta på mig höstjackan för första gången. Tårna är olyckliga än men jag var tvungen att göra några ärenden på ett par ställen så då blev det såklart lite turf också när jag ändå var där. Mina ärenden pasade turligt nog in i att ta tillbaka de centrala zoner Anders69 snodde så det var givet men det var bara 3 zoner så inte ens en session. Om jag inte förstår fel så är i morgon sista dagen på rundan. Om ingen försöker komma i kapp i gåturf-gruppen vilket känns rätt osannolikt så kommer jag vila fötterna i morgon med i väntan på bättre tider. Känslan är att jag inte kommer satsa lika mycket nästa månad men får väl se.

Edit: Rättvis reklam angående tiderna http://turf24.se/guide-supersondagens-alla-viktiga-klockslag/

Leave a Reply

