R2 Dag2 – Så gult o trevligt

Varit i Uddevalla i dag och mumsat i mig en hel hög med gula godbitar. Både centralt och i norr. iPhone releasen har gett en hel del nya användare både här o där. jannes tog Uddevalla sjukhus som vanligt men var även en ny användare som hette MissBoo vars intresse var att göra Uddevalla helt grönt enligt sig själv 🙂 …och hon fick med sig en del och gav mig lite mer o göra på köpet innan jag åkte hem.

I Stenungsund har en gammal gamer kommit i gamet i form av Mayflyer och flopflex har engagerat sin pappa Stenta. En användare vid namn Extian har mumsat i sig Torpzone(midsommarbacken) och det finns även en 2-3 till jag har sett helt flyktigt i Stenungsund. Spännande!

Med alla dessa cyklister lär jag dock inte vara i Stenungsund så mycket om jag tänkt få några poäng. PPH är kung som sagt, speciellt för en gåturfare. Var väldigt sugen på att cykla ut o ta tillbaka allt i Stenungsund speciellt då vad som hindrar mig är onda fötter inte så mycket trötthet men då förlorar man ju den där martyrtiteln av gåturfare så… nepp! 😀

Jag har kvalificerat in mig för seriespel i Div3-4 och hamnade tillsammans med bl.a. Västra Götaland stammisen LGB. Vi två ligger för närvarande på uppflyttningsplats 🙂 http://turf.kng.se/serie/index.php

En bild på hur Göteborg ser ut i appen i kväll:

Bild

8k, 10z, +23 pph

Leave a Reply

