R2 Dag4 – Oktobernatt

Körde två rundor i Stenungsund. En tidigt och en när det hade mörknat. Chemview zonen antyder utsikt och kring kl 19 såg det ut såhär:
Bild

Det kändes mycket underligt att besöka en badplats (Bathview) en mörk Oktoberkväll. När jag var på väg hemmåt så var flopflex ute vid Bridehammer och han hade även värvat en ny turfare till Stenungsund i http://www.turfgame.com/user/emilblom Nu minns jag inte så noga ordningen på det hela men de två tog Bridehammer några gånger och lagom till att flopflex tröttnat på att vakta Bridehammer och antingen gått in till sig eller varit på väg in så tog jag den 1 minut efter det. Han fick ut o ta den fyra gånger tror jag men han bor allt för nära för att det ska va riktigt kul 😛 Jag vill också ha en sådan zon…

http://turf24.se uppmärksammade min vinst i gåturf-gruppen förra rundan. Kuligt 🙂

Leave a Reply

