MastaPå och Muncipality Levels

Dags för lite uppdatering igen. Vi fick ytterligare en zon i Stenungsund för en vecka sedan nu.
http://turfgame.com/map/MastaP%C3%A5 – Den kanske mulligaste zonen i Stenungsund så här långt med Chemview som konkurrent. Upp för en stig på ett lite mindre berg och sedan av stigen in i skogen för att komma ut vid fästet för en antennmast där uppe på berget med en helt ok utsikt över Koppersområdet m.m. Om det blir mycket snö kommer den här zonen bli riktigt jobbig. I mörkret är den redan läskig och jag hoppas ingen gör några dumma takes och ramlar o slår sig i bergen men jag gillar zonen.

Ruttmässigt så har zonen helt ok fast jag kan inte bestämma mig för om den hör till BrideHammer eller Doterödsväng delen. Spelar inte så stor roll. Det handlar antagligen bara om någon minuts skillnad och jag tar den först på mina promenader alltid oavsett i vilken ända jag börjar därefter.

Jag har gjort ett nytt förslag till spelet på forumet “Muncipality Levels”. Läs här: http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=8&t=3600

Fick Level 25 för en eller två dagar sedan. Håller mig kvar på andra plats i division 3-4 så allt är som det ska. Gjorde en mindre Stenungsundsrunda i dag då energinivåerna väl va sådär. Bättre o ta det lagom så det händer något varje dag. Toplisteplaceringarna denna rundan är som sagt körda. Blir annan fokus  🙂

Leave a Reply

