Runda 40 Ends

Japp ny runda har börjat och det intressantaste som hände förra rundan var väl ändå de 5 nya zonerna i Stenungsund och hur aktiviteten ute i landet ökade pga. de nya iPhone användarna. I Stenungsund mest i form av halvaktiva Mayflyer men ändå. Får gärna bli fler zoner i Stenungsund men gissar att vi behöver fler aktiva turfare för att det ska bli aktuellt. Det var i alla fall månadens större mål att få fler zoner och det lyckades ju. Det var dock med nöd och näppe jag lyckades med mitt andra mål – att gå upp till division 2. Ett tag såg kampen kring strecket ut så här:
BildMål hjälper en ju att fortsätta pusha sig själv men jag vet inte riktigt vad jag ska göra uppe i division 2-1 ärligt talat för framöver kommer jag inte vara aktiv alls som det ser ut nu. Några dagar i början av månaden om jag kan motivera mig själv sedan lite till inget. Får visa sig.

Hittade appen S Health i mobilen och en vanlig Stenungsundsrunda visade sig vara ungefär 20.000 steg. Jag måste gått en miljon steg i Turfs tjänst vid det här laget.

Månadens medaljer:  Take-500 & Unique-250
Månadens mest värdefulla runda: Hemligt! 😉

Novembers mål kanske får bli att göra reklam nu i början av månaden så att aktiviteten går upp genom andra användare. Inte direkt bästa årstiden för att börja Turfa men det är ju galningarna man ska hitta så 🙂

Leave a Reply

