Insomnia incoming

Lite update kanske. I Juni blir det Insomnia + Staminator försök. Passar såklart även på att ta Ninjorna som jag inte har. Eftersom det ändå ska tas Insomnia så är planen att ta det lugnt så att tår, fötter och övriga jag inte dör av 100z. Rekordet på 55z senast var helt klart ansträngande. Så jag tänker mig att det blir o packa matsäck och att helt enkelt chilla mycket då jag har mycket tid att bränna. 4-5 zoner per timme är tanken. Satte nyligen ihop en rekordsida för gång här: http://wiki.turfgame.com/sv/wiki/Gång och detta projekt är då tänkt att ta tre av de rekorden förutom medaljerna i sig.

Jag lär behöva ett större batteripack än det 2000maH jag har nu så kikar på ett Deltaco 15.600 maH för 400kr. Hade varit mycket trevligt men ekonomin är ju kass som vanligt.

Någon junidag, troligen inte samma, så lär det bli bad för Aquamen medaljen också nu när Stenugsund har fått sig en vattenzon.

På programmeringssidan med Turf Eventor så har jag en paus. Tappade lusten en bit. Inget större problem egentligen men varje framsteg var dyrköpt så gör lite annat ett tag helt enkelt. Har alltid varit en periodare när det kommer till programmering. Det kommer igång igen senare. Korrigerade ändå totalpoängshämtaren en aning när det var dags i början av månaden och det blev ännu lite enklare men ska fortfarande implentera wikikoden. Kanske får lust till det vid nästa månadsuppdatering.

Ska eventuellt försöka gå igenom hela den svenska wiki-sidan och överföra allt som saknas till den engelska. Beror på vad lust och ork säger.

Ha det så kul i sommar alla Turfare 🙂

2 thoughts on “Insomnia incoming

    • Problemet med den är att den har Lit-Ion batterier. De laddar ur sig själva en hel del samt blir varmare. Lit-Polymer är helt enkelt en bättre teknik som börjar komma i likvärdiga priser.

      EDIT: Äsch glöm vad jag skrivit. LiPo batterier är tydligen inte närvarande inom den här varukategorin alls av någon konstig anledning.

Leave a Reply

